Μία λανθασμένη αντιστοιχία βάρους, μεταξύ του ελαστικού και της ζάντας, είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθεί, αφού τα δεδομένα αλλάζουν πολύ συχνά σε συνάρτηση με τον χρόνο και την χρήση (χτυπήματα, λακούβες, πεζοδρόμια, κλπ).
Ακόμα και μία ελάχιστη διαφορά βάρους, είναι ικανή να προκαλέσει κραδασμούς, έστω και μικρής έντασης, οι οποίοι όμως, επαναλαμβανόμενοι μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερα προβλήματα, που μπορεί να επηρεάσουν την ασφάλεια στην οδήγησή μας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και μία μικρή διαφορά βάρους στην ζυγοστάθμιση των τροχών μας, της τάξης των 5 γραμμαρίων, όταν το αυτοκίνητο τρέχει με 100 χλμ/ώρα, «μεταφράζεται» σε 4 στροφές το δευτερόλεπτο ή 14.000 κραδασμούς την ώρα, με αποτέλεσμα το τιμόνι του αυτοκινήτου να τρέμει σε αξιοσημείωτο βαθμό.
Όμως η έλλειψη ζυγοστάθμισης (ή η λανθασμένη ζυγοστάθμιση) εκτός από μία γενικότερη αίσθηση κραδασμού του οχήματος, από μία ταχύτητα και μετά, μπορεί να οδηγήσει και σε αυξημένες φθορές στα μηχανικά μέρη, στο σύστημα διεύθυνσης αλλά και στα ελαστικά του αυτοκινήτου.
Έτσι, ακόμη και εάν δεν έχει διαπιστωθεί κάποιος κραδασμός στο όχημά σας, σας προτείνουμε, να ελέγχετε την ζυγοστάθμιση των ελαστικών σας κάθε 10.000 με 15.000 χλμ και υποχρεωτικά κάθε φορά που αγοράζετε καινούργια ελαστικά.
Τέλος να θυμάστε ότι το κατάστημά μας, διαθέτοντας έμπειρο προσωπικό και εξειδικευμένα μηχανήματα, μπορεί να σας λύσει κάθε πρόβλημα με την ζυγοστάθμιση των ελαστικών του αυτοκινήτου σας.
Δεν υπάρχουν προϊόντα σε αυτή την κατηγορία.